LISTEN TO MY MOOD♥

No expectations; No disappointments. ♥

No expectations; No disappointments. ♥

Tuesday, January 4, 2011

DISAPPOINTED...

好姐妹是要来干什么的?..
有事时挺身而出?
没事时谈天说地、说别人是非?
这一刻起...
我真的不知道好姐妹的意义在哪里....
你可以跟我说....
因为你知道我们不喜欢他所以你在等着一个时机告诉我们...
因为你忙所以你甚少联络我们...甚至可以用什么没碰电话、没进电话钱的借口带过...
因为我们少见面所以你觉得我们感情生疏了...
我明白...
这全部我都明白...
我都知道...
我只是有个小小意见...
不要欺骗我!
真的有这么难吗?
你可以对别人说你不懂该怎么跟我说这事实然后带过...
但你是否真的有认真想过你要怎么样跟我们说你最近的状况吗?..
我可以说我觉得你_没有吗?..
心里对你除了失望还是失望...
也许你这样做,你觉得我们之间才不会有任何冲突...
但....你错了...
不!是我们错了...
错在我们那么相信你...
错在我们把你当成好姐妹...
错在我们不能给你最想要、最理想的好姐妹...
错在我们太疼你...
错在我们太在乎你、太担心你的一切...
鱼说的对...
我们不能控制你喜欢谁、跟谁在一起...
更控制不到你跟一个时常重道覆徹的人在一起...

我们不是你的谁...
更不是你的好姐妹...
我们只是你最熟悉的陌生人...

也许你觉得你没有在骗我们...
但....
从那一刻我知道事情的来龙去脉,我已经知道...
在你心目中....
我、鱼....
真的只是普通人...

你可以说不方便接电话...
那你放工时不能回复一下信息吗?
你出去买饭时你敢跟我说你没带电话出去?
你换回017,你有跟我们说过吗?

为什么每一件事我都要自己去发觉?别人跟我说?
你嘴巴哑了、手残废了还是我电话讯号很烂?
你变了...
你真的变了...
这是我最不想接受的一个事实...
但....我还是必须接受....
因为你....
为了他....
把你的友情搁在一旁了...

每次看到你的面书...
我的心都很痛...
为什么你可以为了他而这样...
你告诉我...为什么!
就只因为所谓的__【我爱你、不舍得】?
那好...
我会让你走....

爱情是盲目的...
而盲目到极点的那位莫过于你...
只有你...
才会让你自己再一次掉下陷阱...
只有你...
才会傻傻的相信他不会有下一次...
只有你...
才会相信他真的会为了你而改变...
不要说我没有提醒你...
有了一次,必定有第二次、第三次、第四次...
你要踏入这陷阱,我拉你一把,可是你却推开我的手...
我也只能眼睁睁的看着你...
帮不了你...




这次....
我真的被你打败了....
X美X & X祖X & X诗X...
你们赢完了...
恭喜=]




微笑过每一天=]

⇘•结束•⇙

1 comment:

  1. Perhaps Veron do had some changes after she couple wif him But i think that is a common case..Not a big deal seriously ~~

    If as you girls say..All of you're best friends , Real sister then how come I didnt saw anything contain in this article is about supporting beside in blaming ? How come you girls js like put all the blame on her ?
    Is this the happy ending for all of you ?
    Worth ?
    What for ?

    Did you girls know this is the moment she need all her friends stand by her the most no matter the decision she make is right or wrong ?
    Even Im js an outsider and I didnt close wif her as u girls but i also understand this ~

    Dont look down the power of Love
    When you girls fall with it ~ Then you will understand why ?
    Maybe you girls wont understand now but soon

    Alright, I know I shouldnt speak too much here cuz Is ain't of my business but since Zx is my best pals and Veron is her gf..I think i got the right to comment abit over here..
    I support them as i always do

    Peace =)

    ReplyDelete